trešdiena, 2011. gada 23. novembris

Pirmais

Tātad, ja godīgi, blogus nelasu, bet apsolu laboties. Kāpēc, gan man pašai vajadzētu "blogot" (nez vai to tā sauc)? Nezinu, varbūt aiz gara laika :D

Patiesībā, es labprāt padalītos ar kādu daļiņu no savas dzīves un pieredzes, kas kaut kādā veidā būtu saistīta ar ceļošanu vai vienkāršām lietām, kas mūsu ikdienu padara košāku. Tā saucamie simple pleasures of life, kas liek pasmaidīt, vēlams pat vairāk kā tikai pasmaidīt (piemēram, konvulsīva raustīšanās smieklos būtu variants).

Pati esmu nesen atgriezusies mājās pēc 7 Turcijā pavadītiem mēnešiem. Par to laikam gan būtu vērts rakstīt atsevišķi un šobrīd neiedziļināties. Ko daru šobrīd - varētu teikt, ka neko, baudu atvaļinājumu. Plānoju braucienu uz Romu kopā ar savu kolēģi Martinu. Viens no retajiem cilvēkiem, ko esmu pēdējā laikā pat iemīlējusi. Biļetes jau ir norezervētas - 30LVL. Lai slavēts Ryanair! Rezervēšanas process gan bija grūtāks, nekā biju domājusi, jo apmaksa bija vienkārši neiespējama. Devos uz banku pārbaudīt norēķinu karti, jāpiebilst, ka savu kārtu rindā tā arī nesagaidīju, tikai aizdomājos par to, ko tie cilvēki tur tik drausmīgi ilgi dara! Un jā, vēl reklāma – „labs tēvs ir apdrošināts tēvs”, ir fenomenāla. Vainu beigās man laipni paskaidroja apkalpošanas centra operatore, ar kuru runājot pa telefonu un vienlaicīgi vadot auto, meklējot kodu karti un mēģinot izbraukt uz Krasta ielas, gandrīz pārsitu mašīnai riepu. Labi, ka mazā māsa mācās braukt un nodevīgie M burti stiklos mani šoreiz mazliet paglāba no apkaunojuma. Mācībniekam tomēr visu var piedot :) Tātad, lai iegādātos aviobiļetes internetā, ir jāreģistrējas drošiem pirkumiem internetā. Pirmo reizi par tādiem dzirdu! Bet nu biļetes ir kabatā, tiesa gan Martinas vārdu nejauši uzrakstīju nepareizi. Viņa to vēl nezin.

  

1 komentārs: